Allt om Humlan

Julaftons helgen

Kategori: Allmänt

Jag börjar med och skriva om den 23:e då vi var ute och firade min bror på sin 30års dag. De var riktigt trevligt med mycket skratt och glädje, När han väl fick våran lilla present som vi köpt åt honom så skulle ni sätt hans min. :) Hans present var Bungy Jump för er som inte vet vad de var han skulle få. Så någon gång under våren - sommaren blir de att åka o titta på honom när han hoppar från 100meters höjd i bara en gummi lina. :) Han får också välja om han vill doppa huvudet i vattnet eller inte, Däremot så tror jag han kommer vilja de. För så som jag förstod de hela så finns de typ inget annat land som erbjuder att man får doppa huvudet i vattnet om man vill. Ska bli riktigt spännande och kul o titta på :)

Julafton var en riktigt super trevlig dag. Dagen började med att vi åkte hem till Farfar på lite mat och öppna julklappar, Eller julklappar och julklappar haha de var o öppna kuvert :) och som de alltid är så är de en hel del med pengar. :) Riktigt Nice julklapp från både Pappa och Farfar.
Efter vi hade varit hos Farfar åkte jag och brorsan vidare hem till Morsan för att fortsätta julfirandet där. De blev mat hemma hos henne med, Men som det är varje år så är man proppmätt från att ha varit hos Farfar. Så de blir bara ytte pytte lite mat och äta hos henne. Utav Morsan fick jag massor av lotter, Men med min vanliga tur med lotter så var de ju självklart nit på alla. Haha =)
Efter de så skjusa min bror mig hem till min älskade flickvän, Måste säga att de var riktigt snällt av honom att erbjuda sig och köra mig till Norrköping på självaste Julafton. Inte alla som erbjuder sånt.. Men ruskigt skönt var de att slippa buss och tåg. Väl hemma hos min älskling vart de ytterligare att öppna paket. Utav henne fick jag 1 par kalsonger, 1 SPA kväll, 1 tröja, 1 Spotify premium och ett pack med Duschcreme, deodorant och aftershave. Riktigt underbara Julklappar faktiskt. =) Jag är super duper nöjd.. Hon är bara för bäst alltså!

Juldagen var en riktigt mysig dag även den, Jag och älskling var iväg på Media Markt, Det var 20% rea på precis allt i butiken, Jävlar så mycket folk de var. Haha! De var t.om kö utanför, En Vakt stog och släppte in några åt gången hela tiden. Så där inne gick vi en stund och så köpte vi en SodaStream och 3 olika smaker till. De vart 1 must, 1 cola, 1 hallon sen så köpte vi även Narnia Prince Caspian ( 2an ). Efter att vi hade varit på Media Markt gick vi vidare till Elgiganten och där köpte vi ett Spel till älsklingens Wii och även en till smak till SodaStreamen, De vart smak av Energi, Alltså kan ni tänka er. Göra egen Energi dryck. Ni vet ju hur galen jag är i Energidrycker. Haha underbart =D. Sen stanna vi även till på Donken och käkade lite för att sedan åka hem och plocka ihop maskinen och pröva den. Riktigt nöjd med grejerna vi köpte. Senare på kvällen tog vi de bara lugnt och hade de mysigt med glögg och film tittande.

Annandagen vilket är idag så har jag inte gjort så mycket faktiskt, Åkte hem ganska så skapligt och gick en runda på Ikano. Tog en Kaffe med Emil och så gick vi runt och tittande lite i affärer och även tog ett snack med personalen på Game som gav mig en repig skiva som inte ens gick o spela. Kan ni tänka er att skivan var så repig att man kan tro att den har varit med i ett 3:e världskrig. Men de var inga problem, Dom tog hand om skivan och slipade den. Fan så häftigt alltså, Dom slipade skivan så jävla bra att de inte finns en ända repa på hela skivan. Riktigt nice alltså, Bara hoppas att skivan funkar att läsa i älsklingens Wii nu. Men de märker jag på Torsdag. Om de inte funkar då. Då blir de ner till Game och gapa extra mycket på dem.

Måste även säga att fan vad jag längtar till nyår. Åååååh snälla dagarna gå lite fortare! Fan vill åka nu nu nu. Men hitills har de ju ändå gått hyffsat fort. Hoppas bara att de kommer gå lika fort nu när de är mindre än 1 vecka kvar tills jag och älskling ska åka på nyårskryssning tillsammans.








Jag älskar dig Rebecka <3








Tjingeling

Kommentarer

  • Lina säger:

    Vilken trevlig jul. God jul på dig. Kan ju försöka att ses innan nästa år? ;)

    2010-12-26 | 23:46:33
    Bloggadress: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: