Allt om Humlan

Tjeeeeenare bloggen!

Kategori: Allmänt

 
Har hänt en hel del sedan jag bloggade senast faktiskt. Jag och sambon väntar barn, De ni! fyfan så jävla roligt och spännande. Kan knappt vänta, Vill ha våran knodd i famnen redan nu. Men beräknad födsel är 24 Januari! Så gissa vem som längtar nått så fruktansvärt till julen nu. Pappa Fredrik och Mamma Rebecka, De låter som en ljuv sång i mina öron när man säger de högt.Så nu när vi ska bli föräldrar så ska vi även flytta, Vi har sagt upp våran lägenhet som är en 2a och skrivit kontrakt på en 3a. Underbar känsla! Visst att vi egentligen inte hade behövt att flytta till en större lägenhet redan, Men ändå skönt för då har man de gjort och slipper förhoppningsvis att tänka på det senare sen då jag verkligen tror att vi kommer trivas dit vi ska flytta. Är ni nyfikna på vart vi kommer bosätta oss ? Go ahead, skriv ett inlägg här på bloggen, sms eller varför inte ringa? Blir snabbare svar då ifall man inte vill vänta allt förlänge då man aldrig vet när jag kommer hitta hit till bloggen igen.
 
Nu när vi ändå ska flytta så har jag haft lite små tankar omkring ifall man kanske ska börja med musiken igen? vad säger ni? 







Tjarååååååååå bloggen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: