Allt om Humlan

Januari

Kategori: Allmänt

Haha tiden går riktigt fort alltså, Januari redan Fan de känns inte alls länge sen det var att man skulle fira in 2010. Men shit, nu är vi redan inne på 2011. Det är som dom äldre brukar säga, tiden springer bara förbi! Fan börjar jag bli gammal eller? För jag börjar verkligen förstå nu vad dom menar med det.

2010 har varit väldigt bra, Visserligen så har de funnits lite grejer som har varit riktigt kasst med de också. Men ni som läser min blogg kan ju nästan gissa vad som är de bästa med 2010 för mig! Jo självklart så är de ju att jag träffade min underbara flickvän. Den 6:e Oktober 2010 är den bästa dagen för då blev vi tillsammans!

Men som ni vet så var ju jag på kryssning nu detta nyår med min älskling. Det har varit riktigt super-mysigt och super-roligt faktiskt. För er som inte har åkt på kryssning under ett nyår måste jag säga att GÖR DET! Fan det är helt underbart. Jag hoppas att ni hade ett riktigt bra nyår också! Nej de fick bli ett litet kort inlägg här på bloggen idag. Jag återkommer med bilder osv.. Hade gött allesammans så hörs vi.





<3 Rebecka








Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: