Allt om Humlan

tidig lördagmorgon

Kategori: Allmänt

Idag är de lördag! Fan vad helgerna ska gå fort, Fattar inte riktigt var dagarna tar vägen. Visst jag är riktigt förkyld just nu, men ändå springer dagarna iväg. Idag vart de att gå upp ganska så tidigt faktiskt, eller tidigt o tidigt! Under veckorna har ju nästan halva min jobbdag gått. Men som sagt så vaknade jag ganska tidigt av att jag knappt kunde andas. Jävla slem som sitter i bröstet på mig, kvittar ju hur mkt man än hostar så får man inte bort det ändå, de är verkligen som tapetklister. Ville inte väcka becka heller med min hosta tack vare för hon knappt har kunnat sova nånting inatt. Så här ligger jag! I ett varmt bad o nästan hostar ut mina lungor. Bara hoppas att hon inte vaknar nu när ja är i badrummet o hostar som ett as. Ähh nog om att snacka om min förkylning nu, kan inte tänka mig att de är så speciellt roligt o intressant att läsa om det!. Återkommer med mer blogginlägg så fort som möjligt!. Finns verkligen inte ord för hur underbar du är älskling! Nu när jag mår såhär skit så tar du verkligen hand om mig. Hehe jag känner mig nästan som en kung =). Du är så jävla underbar! Vill aldrig förlora dig hjärtat. Älskar dig så himla mycket. Du betyder verkligen allt för mig och du är den vackraste prinsessa som någonsin har funnits. Jag älskar dig Rebecka <3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: