Allt om Humlan

Lite smått o gott =)

Kategori: Allmänt

Så som rubriken lyder så kommer jag skriva lite olika saker i detta inlägg. Var ju ett bra tag sen jag skrev nu men har haft en hel del att göra.

Som dom flesta redan vet så har jag och Älsk äntligen flyttat ihop =) 1juli flyttade vi och allt är kanon. Snacka om en dans på rosor, Så jävla underbart så det är galet. Jag ångrar verkligen inte en sekund och kommer knappast ångra de heller! Kärlek är de starkaste som finns och även de finaste.
Vi har legat lite på lat-sidan när de gäller att packa upp men de kommer sakta men säkert, Nu kanske de lät lite dumt!! Lät nästan som att vi knappt inte har packat upp nått och JO de har vi verkligen gjort.
Vi har några Kartonger som står men mycket av dem är sånt som ska upp på vinden. Måste tacka alla som hjälpte till med flytten! Ni är GULD värda!!!!

Sen ännu en grej till varför jag inte har bloggat nånting är för att jag har börjat o Sommarjobba också. Jag jobbar återigen på Stora Enso. 2skift så man har inte mkt tid till att t.ex blogga eller såna saker. Men som jag sagt i flera inlägg så ska jag försöka o bli bättre. Jag lovar ingenting för jag har lovat de för många gånger och inte hållt de men som sagt så ska jag försöka iaf.

Men när vi även tar upp detta med att inte blogga så känns de så meningslöst att göra de när de finns IDIOTER som bara vill vara allmänt IDIOT. För varje inlägg man lägger så har man alltid folk som ska lägga meningslösa kommentarer och dylikt. Man tappar suget så det heter duga, Men men! Den sista idioten är inte född än. Men för er som inte har nått vettigt att skriva! Skit i de då!!!!!

Nu är de ca 1månad kvar tills jag fyller också! Kommer ihåg min förra födelsedag som om de var bara 3-4månader sen, Men nej! De var för ca 11månader sen :-O. Men som äldre säger, Åren bara springer iväg och man blir tyvärr inte yngre igen.. Men denna födelsedag kommer bli den bästa!

Puts o kräm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: