Allt om Humlan

Söndag

Kategori: Allmänt

Söndag-mornar är ju inte den bästa dagen på veckan om man säger så, då vet man verkligen att strax har 5jobb dagar framför sig igen. Usch! Gå upp tidigt o skit, men men ska va på chefen nu i veckan om att jag vill börja jobba skift igen. Vaknade idag med tidigt av att man fick panik av att man typ inte kunde andas tack vare allt slem i bröstet. Kände ändå en liten lättnad när jag vakna, jag hade inte ont i ryggen mer! Men så ställde jag mig upp för att gå till toan o då började jag känna hur de sakta var på väg o smyga sig fram igen. När jag väl kommer in på toan får jag ett extremt hostanfall o då kom all smärta i ryggen tillbaka helt igen. Fan undra verkligen vad de är för fel på den!. Går inte denna smärta över snart så måste jag ju söka för de. De ser förjävligt ut, ska fylla 23 men ser ut i själva verket när jag rör mig att jag skulle vara närmare 85 haha!. Idag är de inte vilken dag som helst heller, för idag är de min svärmors födelsedag =). Så idag ska jag och älsk på kalas. Ska bli riktigt kul faktiskt.=) Grattis Grattis svärmor! Älsk ligger o Sussar så gott just nu =) ska väl ta o väcka henne om ett tag. Fast vill låta henne få sova ut lite till. Hon är den vackraste jag mött! Hon är den finaste o underbaraste, ingen kan försöka ta mitt hjärta ifrån henne. JAG ÄLSKAR DIG Rebecka <3 du är mitt livs kärlek, har aldrig känt sånahär känslor för någon annan.<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Tack o hej för mig denna gång, imorgon med en ny text som har växt, med kanske någon bild eller två så kan du läsa min blogg av glädje på tå! Haha =) Adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: