Allt om Humlan

Ingen uppdatering!

Kategori: Allmänt

Tyvärr så har de ju inte blivit att jag har uppdaterat bloggen på ett tag nu. Men måste säga som så att jag har faktiskt inte en aning om vad jag ska skriva om. De står verkligen helt stilla i min skalle varje gång jag försöker, Skulle vara rätt soft och få lite inspiration av er om vad man skulle kunna skriva om!

Nu är de inte alls lång tid kvar tills Julafton är här iaf. Ska bli en riktigt mysig dag faktiskt, Först fira Jul med farsan och brorsan hos Farfar, Sen vidare hem för att fira Jul med Morsan och hennes gubbe. Efter de vidare till min älskade flickvän och fira Jul och bara ta det lugnt. Känns som en riktigt bra dag att se fram emot iaf :)

Sen så har vi ju även Nyår här snart, Som ni vet så ska jag ju åka på kryssning med min älskade. Men jag har inte en aning om vad ni läsare ska göra. Så skriv gärna ett inlägg och berätta vad just du ska göra. Men snälla, bara seriösa kommentarer =D

Tack o hej, De var allt för mig!



Rebecka <3










Tjingeling

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jag har också svårt att veta vad jag ska skriva om ibland. Vill ha ett tema att gå efter.

    På nyår blir det lugnt med nära och kära och alkohol =)

    Hoppas du får en kanon resa =)

    2010-12-20 | 23:58:33
    Bloggadress: http://dumboelin.blogg.se/
  • Lina säger:

    Jag har med svårt att veta ibland. Men dessa 30 dagar jag håller på att skriva om nu det är riktigt roligt. Då har alltid något att skriva om 30 dagar framför sig. En del inlägg är lite tråkiga men då finns det ju dagar sen som är mkt mkt roliga.

    I jul blir det fullt ös hela helgen.

    Nyår blir hemma hos ida å dom som de ser ut nu. Finns inte så många alternativ iår. Då inga typ har planerat. Så därför blir det med dom å Sandra å zam. Å så alla deras barn. Får se hur trevligt det blir å hur fulla alla ska bli inför det nya året. :)

    2010-12-21 | 02:17:58
    Bloggadress: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: