Allt om Humlan

Jobbet

Kategori: Allmänt

Idag har man varit på jobbet igen, Inget vidare men de är ju trots allt Måndag och då är de jobb som gäller. Men iaf så har inte denna dag varit den bästa kan man väl säga. USCH! USCH! USCH!
Började redan igår med att jag vart lite smått depp av att man ska till jobbet idag, Det är inte för jobbet i sig som jag blev depp av utan mer av den som jag jobbar med.
Vill verkligen inte jobba med honom, Så jag snackade med en kille idag på jobbet och han tog upp allt med våran chef osv. Så chefen kom till mig med mitt anställnings avtal som jag var tvungen att skriva under för denna period som jag jobbar nu. Och då tog jag även upp de med honom! Jag sa till honom att jag alltid har trivts på jobbet osv, Men ända sen jag började jobba med honom jag jobbar med nu så har allt inom jobbet bara blivit skit. Jag är allmänt ledsen och mår typ konstant illa och så. Ni som vet hur de är med att inte trivas och få den känslan håller nog med mig om att de funkar inte i längden o ha det så. Men iaf så sade chefen till mig att han kan tyvärr inte göra nått åt det denna vecka, Men han har det i tankarna och ska försöka åtgärda de för min skull så fort som möjligt. Det är bara 4låååååååånga dagar kvar på jobbet denna vecka så det är bara o bita i de sura äpplet o stå ut som chefen sa.
Så håll tummarna för mig att jag får byta och gå över till skift igen redan nästa vecka. Måndag är jag ju ledig så man kanske får reda på någonting på Tisdag.

Denna helg ser jag så jäkla mycket fram emot, Dels lång helg med min underbara älskling.
Plus att vi ska gå på Lucia Night som är på Söndag, Jag är så nyfiken kan jag lova. Har ju aldrig varit på det så de ska bli riktigt spännande och roligt.
Nu ikväll blir de bara att ta de lugnt för att åter åka till jobbet imorgon när de inte ens är gryning -.-. Fast jag kommer hålla ut kan jag lova. Ska ju till min älskade efter jobbet så de kommer hålla mig på topp under hela jobb-dagen imorgon.

Sen vet jag ju inte riktigt om de är någon/några som läser min blogg. Men iaf om det finns någon som gör de så snälla slå iväg en liten kommentar och berätta att just du gör de. Sen även om de finns något ni vill veta. Ganska svårt och veta vad man ska skriva om lixom.
Men jag säger som jag alltid säger när jag har bloggat klart för detta inlägg!


Rebecka <3







Tjingeling

Kommentarer

  • Natta säger:

    Haha jag läser! Men fy fan va mycket text! Ge oss lite bilder till texten så blir det mycket roligare =P.. Pappa undrar hur älskligt ser ut =D

    2010-12-07 | 16:21:09
    Bloggadress: http://nathalieb.devote.se
  • Beppo säger:

    Jag läser.. =)

    2010-12-07 | 21:49:32

Kommentera inlägget här: