Allt om Humlan

Lördag

Kategori: Allmänt

Fan att de ska vara så in i helvetes jävla svårt och sova. Jag är trött så in i helvete men kan inte sova. Bara för att kroppen har vant sig vid att bara få några timmars sömn i veckan så ska de gå ut över helgerna. Fan jag vill inget annat än och sova, jag är sjukt jävla trött men ligger bara o vrider och vänder.

Hmm vad händer idag, idag blir de inte så mycket och göra faktiskt. Blir och åka en sväng till Hageby Centrum. Mer än så blir de inte att jag går utanför dörren idag, däremot ska älskling på fest ikväll. hoppas älsk får de roligt. Även fast jag inte har lust att följa med. Jobbigt när man inte känner folket lixom. De är inte så att jag inte vill lära känna hennes kompisar. Utan de jag vill är att träffa nån eller ett par åt gången, jag har alltid haft svårt och lära känna folk. Om det är allt för mycket folk jag inte kännerd då blir jag mer tyst och säger inte ett ljud!. Så därför har jag valt att stanna hemma och vänta på att hon kommer hem igen.( om jag är vaken då vill säga. ) Så om det finns någon som har tråkigt ikväll eller bara allmänt pratglad så kan ni gärna slå iväg lite sms eller typ ringa. För jag kommer inte göra något.

Imorgon blir de Lucia Movie Night, Fan så jävla kul! Man har ju inte gått o längtat lite eller så. De ska bli riktigt spännande eftersom man hört så mycket om det men aldrig varit på det själv. Undrar vad det är för filmer dom ska visa, det är ju 3st filmer som inte har kommit ut än på bio så de ska bli jäkligt häftigt och se dem innan andra har gjort de. Bara hoppas att folk INTE håller på med sina mobiler, typ sitter och smsar, FB eller enbart sitter o fnittrar hela tiden. Sist jag och älskling var iväg på bio så satt de ju 2st tjejer bredvid oss. Fan man blir verkligen tokig, bara för att inte dom var så intresserade av bion så kanske vi var det. Nää istället sitter dom där och fnittrar och den ena sitter med mobilen i handen under hela filmen. Jag vet dock inte om det var sms eller FB som hon höll på med. Men som de lät så skrev hon med någon iaf, Så jag misstänker nått utav det.

( Kanske uppdaterar något ikväll, Det beror på hur jag känner mig. )







Rebecka <3









Tjingeling

Kommentarer


Kommentera inlägget här: