Allt om Humlan

Nyår

Kategori: Allmänt

Eftersom jag inte uppdaterade igår så får jag berätta lite om vad som hände då, Igår efter jobbet åkte jag hem till min underbara älskling.
Finns nog ingen som kan förstå hur mycket som jag älskar henne, Men åter till vad som hände.
Som sagt jag åkte hem till henne, Glädjen i mig att få va hos henne är enorm.
Först satt vi och kollade lite på tv sen efter det så berätta jag om en liten grej som jag skulle vilja göra med henne under nyår. Vilket var att åka iväg och mysa och fira in de nya året tillsammans. Så först föreslog jag att vi kunde åka till någon annan stad och ta in på hotell.
Men eftersom min flickvän är helt underbar så kom hon på att vi kunde ta en båtkryssning, Så vi gick in på flera olika hemsidor ( silja, birka och viking ) Men tyvärr så såg vi att de var väldigt dyrt och så, Så vi beslöt oss för att åka till någon annan stad helt enkelt.
Men vi sa att vi skulle fundera lite på vilken stad jag ville till och även vilken som hon skulle vilja åka till. Så det blev inte så mycket mer av de pratet just då. Så istället åt vi mat, ( kan säga er att ingen gör godare mat än henne ).

Efter maten så tog vi och spelade lite kort, kortspelet 500 för er som vet hur de går till. Haha de var typ andra eller tredje gången jag körde det i hela mitt liv, och gissa? De gick inte alls bra för mig. Hahaha!
Efter det vart de tyvärr för min del att åka hem =(. Jävla jobb som man tyvärr inte trivs med just förtillfället som man ändå måste åka till 5 dagar i veckan.
Inget kul alls, Sen under natten fick jag ett helt underbart sms av min flickvän. Hon hade suttit och kollat på båt-resor och hittat en 2dagars kryssning till helsingfors under nyår. Självklart vill ja ju åka, så idag efter jobbet när jag kom hem ringde jag upp henne och då beställde vi det. Fatta så jävla underbart, kryssning på nyår.
Aaaah! Älskling du är bäst <3

Just de ja, Bilder kommer komma upp fram igenom när jag har kommit igång lite mer med bloggandet och så. Klart de är mycket roligare med en och annan bild till texterna. Men tyvärr så har jag inte vetat nått som jag skulle ha kunnat tagit kort på just för de inlägget och så, Men de kommer. =)

Idag fick jag även en annan nyhet som jag är glad över men vill inte dela med mig utav den än. Utan den nyheten kommer längre fram någon gång, Jag lovar jag kommer skriva i rubriken att de är just denna nyhet som jag berättar då..
Nej nu ska jag ta och försöka koppla av lite framför tvn innan de är dags att man måste sova igen för att man ska orka med ännu en jobb-dag imorgon.




Rebecka<3










Tjingeling

Kommentarer


Kommentera inlägget här: