Allt om Humlan

Precis skaffat mig en blogg!

Kategori: Allmänt

Ja så som rubriken lyder så har jag precis skaffat mig en egen blogg
kan ni tänka er, Jag o en blogg.
Nae jag är lika paff som ni är kan ja lova!

Idag har man varit på jobbet som vanligt, Dock gick de inget vidare för oss idag,
Maskinen bara bråkade hela tiden + att man var riktigt trött.
Inte nog med det, Vi jobbade över 2 timmar frivilligt också, Så nu värker mina fötter en aning.
Men jag ska inte klaga. De ger pengar i slutändan =)

Sen så vet ju ni alla att ag har ju världens bästa flickvän som är hur underbar som helst.
Ni anar verkligen inte hur mycket jag verkligen älskar henne, Som många sa till mig,
De finns en för dig, De finns de för alla.
O ja jag håller verkligen med er nu de finns verkligen en för mig o jag älskar henne nått så
fruktansvärt mycket, hon är verkligen den jag vill leva med.                          Rebecka <3

Det var väl allt för mig denna gång!



Till er alla och från mig !                           Tjingeling

Kommentarer

  • Lina säger:

    Men så du har kommit på att bloggande kan vara ganska kul. Riktigt trevligt att du skaffat dig en iaf. ;) å din tjej måste man ju få träffa snart tycker jag. :) hihi. Puss å kram på dig.

    2010-12-04 | 13:42:23
    Bloggadress: http://minisixten.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag har inte kommit igång riktigt ännu så kan inte riktigt säga om de är roligt eller ej, men de kan ju vara bra o blogga lite så får ju ni mina vänner följa med mig lite i livet eftersom ja jobbar så mycket att ja inte orkar umgås lixom. Sen helgerna är ja ju fullborda eftersom ja har min älskling o man är ju inte lite kär.

    2010-12-04 | 19:07:09
    Bloggadress: http://alltomhumlan.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ohh va bra, då kanske man får plats i sin egna lägenhet ;)

    2010-12-09 | 03:28:42

Kommentera inlägget här: