Allt om Humlan

Rubriken får ni avgöra själva vad den ska vara =)

Kategori: Allmänt

Jahopp då var man hemma igen, inte de roligaste men vafan man är tvungen om man ska lyckas ta sig till jobbet.
Idag när jag satt på Pendeltåget så drömde jag mig bort, Eller jag vet inte om man kan kalla de att jag drömde mig bort.
Men som sagt så satt jag o tänkte på om jag får fortsätta på jobbet efter nyår så blir de ju direkt att börja söka efter en aldelles egen lägenhet, Eller helt egen blir den inte eftersom jag och min underbara flickvän ska flytta ihop.
Fan vad jag längtar efter det, Hatar att sova utan henne i veckorna. Vill alltid få sova bredvid henne, Lixom de är både mysigt o få sova bredvid den man älskar och även så känner man sig så mycket mer tryggare än annars.
Jag vill jag vill jag vill få flytta ihop med henne redan idag. Fan att inte tiden kan gå fortare ibland!.

Den här helgen har varit hur mysig som helst, jag kan knappt berätta i ord hur jäkla mysig den har varit. Allt har varit precis toppen. För varje dag som går så älskar jag henne bara mer och mer de finns lixom inget stopp i hur mycket hon betyder för mig.

Igår var jag även iväg och handlade julklapp vilket hon fick redan igår =) Eller ah, de skulle ha varit 1 julklapp men hon är så mycket mer värd så hon fick 2st. Den ena julklappen var en parfym ( D&G Light blue ) och den andra julklappen var även också en parfym ( Amor Amor ) Båda luktar helt galet gott. Inga julklappar jag ångrar att jag köpte precis =)
Efter att jag hade handlat julklapparna så bagav de sig hemåt igen, Så när jag kom ut från Hageby Centrum så stog de att Spårvagnen skulle komma om 10 min, De gjorde inte så vidare mycket eftersom de inte var så kallt igår.
Men hade huvudvärk och de gjorde inte bättre av att spårvagnen kom, När jag väl gick på och hade satt mig så var de lite längre bak en familj, på Mamma Pappa och ett barn, Barnet kan väl ha varit runt 4-5 år. Och jävlar jag förstår inte vad de var med barnet verkligen. Barnet bara skrek o skrek, Ni vet sånt där skrik som är så ljust att de verkligen skär i öronen, Så de gjorde både ont i öronen och i huvudet. Inte så jätterolig resa på spårvagnen faktiskt.

Nej nu ska jag ta och surfa runt lite till eftersom jag måste hitta 1 - 2 julklappar till som jag kan köpa till älsklingen. Men den/dom julklapparna kommer hon inte få öppna förns julafton, Bara hoppas jag kan hålla mig med att inte ge dem i förväg. =)
Sen efter de får de nog bli att krypa ner i sängen och kolla på någon film tror jag. Har ett par filmer som jag inte har sätt ännu som jag har haft ett bra tag nu. Så det är nog på tiden tror jag =)







Tjingeling



Kommentarer


Kommentera inlägget här: