Allt om Humlan

Trötter

Kategori: Allmänt

Idag var det riktigt segt att gå upp när mamma kom in och väckte mig. De var så jäkla heemskt för när jag väl lyckades få upp ögonen så sov typ min kropp fortfarande.
Man kände sig precis förlamad från huvudet ner till tårna. De var riktigt läskligt, visserligen så varade det ju bara i några sekunder men ändå.
Det är ju trots allt Torsdag och då får man vara trött, Fast de som känns mest just nu är att man vet att man måste gå upp lika tidigt en dag till denna vecka. Men de ska nog gå bra eftersom man har ju ändå i tankarna att det är sista dagen på denna vecka, sen får man sova så länge man vill. Åhh så skönt!

Jag vill inte tråka ut er allt för mycket när de gäller att skriva om jobbet i varje inlägg, Jag ska försöka och minska ner på det ordentligt. Men som sagt, Denna dag har varit som vilken dag som helst den här veckan, Lika mycket illamående och lika lite leende på läpparna. Mat är knappt inget o tänka på när man är på jobbet när man inte trivs med den man jobbar med eller maskinen lixom. Visst jag försöker äta  o så, Men de blir inte mycket. Några tuggor av en macka typ varje dag. Resten får man slänga lixom, Inget kul för mat/mackor är ju gott.

Idag blev de visst inte lika mycket att skriva här på bloggen, Men jag återkommer troligtvis imorgon igen när jag är hos min älskade flickvän. Om de inte kommer upp någonting imorgon så blir de antingen på Lördag eller Söndag. Men ska försöka att uppdatera imorgon, Har ju lixom sagt att jag ska försöka att uppdatera varje dag.





<3 Jag Älskar Rebecka <3






Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här: