Allt om Humlan

Varför bry sig ?

Kategori: Allmänt

Precis som Rubriken lyder så förstår jag inte riktigt varför folk ska bry sig om saker som dom inte har nånting med att göra överhuvudtaget. Lagom jävla irriterande att folk bryr sig så mycket om andra, fan bry er om er själva i första hand istället. Trött över att folk ska snacka om saker, Fan ta reda på fakta innan man yttrar sig, Eller är de svårt o göra kanske ? Jag vet inte men de verkar som så. Aja jag ska lämna detta nu och skriva positiva grejer istället.

I helgen har jag varit hemma hos min underbara älskling, För varje dag jag umgås med henne så älskar jag henne bara mer och mer. Hon är så jävla underbar, Hon är omtänksam och helt klart bäst. Har aldrig varit såhär förälskad innan NÅGONSIN! Lite då och då tittar även dom små fjärilarna fram i magen fortfarande på mig, ni vet dom små fjärilarna som man har när man är helt nykär. Visst jag är fortfarande Nykär men ändå. Bara så ni vet och kommer att veta så älskar jag henne så fruktansvärt mycket och jag kommer fortsätta göra de. Rebecka du är bäst! Älskar dig så enormt mycket.

Snart är de Julafton också, Fan vad tiden går fort nu förtiden, Tänker man tillbaka i tiden då man var ett litet barn så gick tiden så jädra mycket långsammare, Fast iofs när man var liten så såg man ju fram emot julafton så betydligt mycket mer än vad man gör nu förtiden. Visst julafton är fortfarande mysig med att man träffas många och äter gott och öppnar julklappar osv, Men man saknar ändå tiden som barn då man verkligen verkligen såg fram emot Jultomten då han kom med säcken och delade ut julklapparna. De kommer ju bli betydligt mycket roligare med jul när man själv får barn. Då får man ju ändå se lyckan som man själv hade när man var liten.

Snart är de nyårsafton också, tyvärr går inte tiden lika fort dit. Men de kan ju ha sina själ med att man går verkligen och längtar. Helsingfors kryssning jag och min älskling. Fira in de nya året tillsammans. Gud så jävla underbart. Och vad jag längtar!! Ge mig nyår nu nu nu nu =)





Rebecka <3










Tjingeling

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Det är ju endå en blogg och man kommenterar ju!?

    2010-12-14 | 19:38:13
  • humlan säger:

    Klart man kommenterar, men har man inget vettigt o moget att skriva så behöver man inte kommentera. Speciellt inte om man inte kan vårda sitt språk. Utan bara är ute efter att förstöra, hoppas du förstår mig.

    2010-12-15 | 05:26:34
  • sofie säger:

    vem har sagt att jag försöker förstöra?

    om man inte får kommentera, så kan ni ju lika med ta bort bloggen!

    2010-12-15 | 18:38:09
  • Humlan säger:

    Skulle man ta bort bloggarna bara för att en person ska hålla på? Knappast, finns de inget vettigt o kommentera, då kommenterar man inte, så enkelt är de.

    2010-12-15 | 20:25:21
  • s. säger:

    -.-

    2010-12-15 | 22:39:20

Kommentera inlägget här: